Mar 23 |
MARSAT : UNSCHEDULED OUTAGE NOTIFICATION - Service is restored / МОРСВЯЗЬСПУТНИК : УВЕДОМЛЕНИЕ О НЕЗАПЛАНИРОВАННОМ ПЕРЕРЫВЕ В ПРЕДОСТАВЛЕНИИ УСЛУГ- Работа сервиса восстановлена
Posted by MARSAT Service Desk on 23 Mar 2021 11:09 | ||||||||||||||||
MARSAT : UNSCHEDULED OUTAGE NOTIFICATION - Service is restored / МОРСВЯЗЬСПУТНИК : УВЕДОМЛЕНИЕ О НЕЗАПЛАНИРОВАННОМ ПЕРЕРЫВЕ В ПРЕДОСТАВЛЕНИИ УСЛУГ- Работа сервиса восстановлена Информируем Вас о том, что мы столкнулись с незапланированным перерывом в предоставлении услуг связи и доступа к информационным системам. В настоящее время работа сервиса восстановлена. Пожалуйста смотрите подробности ниже. Please be advised that we have experienced the unexpected outage of service and access to the information systems/tools which is over now. Please find the details below.
We apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for your patience. Приносим извинения за возможные неудобства и благодарим Вас за понимание.
Read more » | |||||||||||||||||
Mar 20 |
МОРСВЯЗЬСПУТНИК:УВЕДОМЛЕНИЕ О НЕЗАПЛАНИРОВАННОМ ПЕРЕРЫВЕ В ПРЕДОСТАВЛЕНИИ УСЛУГ / MARSAT:UNSCHEDULED OUTAGE NOTIFICATION
Posted by MARSAT Service Desk on 20 Mar 2021 12:55 | ||||||||||||||||
МОРСВЯЗЬСПУТНИК:УВЕДОМЛЕНИЕ О НЕЗАПЛАНИРОВАННОМ ПЕРЕРЫВЕ В ПРЕДОСТАВЛЕНИИ УСЛУГ - РАБОТА СЕРВИСА ВОССТАНОВЛЕНА / MARSAT:UNSCHEDULED OUTAGE NOTIFICATION - SERVICE IS RESTORED Информируем Вас о том, что мы столкнулись с незапланированным перерывом в предоставлении услуг связи и доступа к информационным системам. Пожалуйста смотрите подробности ниже. Please be advised that we are experiencing the unexpected outage of service and access to the information systems/tools which. Please find the details below. .
We apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for your patience. Приносим извинения за возможные неудобства и благодарим Вас за понимание.
Read more » | |||||||||||||||||
Jan 3 |
MARSAT : UNSCHEDULED OUTAGE NOTIFICATION - Service is restored / МОРСВЯЗЬСПУТНИК : УВЕДОМЛЕНИЕ О НЕЗАПЛАНИРОВАННОМ ПЕРЕРЫВЕ В ПРЕДОСТАВЛЕНИИ УСЛУГ- Работа сервиса восстановлена
Posted by MARSAT Service Desk on 03 Jan 2021 23:37 | ||||||||||||||||
MARSAT : UNSCHEDULED OUTAGE NOTIFICATION - Service is restored / МОРСВЯЗЬСПУТНИК : УВЕДОМЛЕНИЕ О НЕЗАПЛАНИРОВАННОМ ПЕРЕРЫВЕ В ПРЕДОСТАВЛЕНИИ УСЛУГ- Работа сервиса восстановлена Информируем Вас о том, что мы столкнулись с незапланированным перерывом в предоставлении услуг связи и доступа к информационным системам. В настоящее время работа сервиса восстановлена. Пожалуйста смотрите подробности ниже. Please be advised that we have experienced the unexpected outage of service and access to the information systems/tools which is over now. Please find the details below.
We apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for your patience. Приносим извинения за возможные неудобства и благодарим Вас за понимание. Read more » | |||||||||||||||||
Oct 14 |
Плановые работы: Обслуживание антенной системы БЗС Находка (ID-217) / Planned works: Nakhoda LES (ID-217) antenna system maintenance
Posted by MARSAT Service Desk on 14 Oct 2020 05:41 | ||||||||||||||||
Плановые работы: Обслуживание антенной системы БЗС Находка (ID-217) / Planned works: Nakhoda LES (ID-217) antenna system maintenance Уведомляем Вас, что МОРСВЯЗЬСПУТНИК проведет запланированное обслуживание антенной системы БЗС Находка (LES ID=217) в пятницу 16 октября 2020 года. Во время обслуживания возможны перерывы в предоставлении сервиса. Сообщения берег-судно будут приниматься БЗС, поставлены в очередь и отправлены после завершения обслуживания. Сообщения судно берег будут поставлены в очередь на терминале и доставлены, как только терминал установит соединение с БЗС. This is to advise you that MARSAT will perform the maintenance of the antenna system in Nakhodka (LES ID=217) on Friday, 16 of October 2020. During the maintenance you may experience a interruption of service. Shore to ship messages will continue to be accepted by the LES and will be queued for delivery after the maintenance. Ship to shore messages will be queued on the terminal and delivered once the terminal re-establishes communications with the LES.
We apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for your patience. Приносим извинения за возможные неудобства и благодарим Вас за понимание. Read more » | |||||||||||||||||
Jul 17 |
Плановый перерыв в активациях/деактивациях/блокировках сервисов Инмарсат / Scheduled Inmarsat Services Provisioning and billing systems maintanance
Posted by MARSAT Service Desk on 17 Jul 2020 11:29 | ||||||||||||||||
Плановый перерыв в активациях/деактивациях/блокировках сервисов Инмарсат
Сожалеем о возможно доставленных неудобства и благодарим Вас за понимание. We apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for your patience. Служба поддержки ФГУП "Морсвязьспутник" helpdesk@marsat.ru +7 495 9671896 / +7 495 626 1896 Присоединяйтесь к нам в социальных сетях / Follow us on social media Read more » | |||||||||||||||||